آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

افتتاح مگا آی سی یو بیمارستان قائم(عج) مشهد | تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ تخت ویژه بیمارستانی در کشور

  • کد خبر: ۱۵۱۷۷۸
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
افتتاح مگا آی سی یو بیمارستان قائم(عج) مشهد | تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ تخت ویژه بیمارستانی در کشور
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه مگا آی سی یو بیمارستان قائم(عج) مشهد از تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی خبر داد.

دکتر سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: مشهد بعد از تهران بیشترین جمعیت را داراست؛ به خصوص با توجه به اینکه استان خراسان رضوی محل پذیرایی از اتباع نیز می‌باشد، محل توجه ویژه وزارت بهداشت است و بنا داریم تجهیزات بیشتری برای مشهد در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی و شهر مشهد با توجه به اینکه متخصص اندازه کافی دارد، یعنی نیروی انسانی و هیئت علمی و افراد دانشمندی که بتوانند از این وسایل استفاده کنند، وظیفه ما تامین و تجهیز بیمارستان هاست.


گزارش تصویری: افتتاح بزرگترین ICU شرق کشور در مشهد


کریمی افزود: از سال گذشته تاکنون، ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی در سراسر کشور تجهیز شده است که از این تعداد، ۲ هزار و ۸۰۰ تخت ویژه بوده است و با تجهیز مگا آی سی یو بیمارستان قائم (عج)، گام دیگری در مسیر ارائه خدمات درمانی برداشته ایم.

وی متذکر شد: این آی سی یو بزرگترین مرکز درمانی ویژه شرق کشور با ۶۰ تخت بستری می‌باشد که فاز اول آن با ۱۵ تخت در مساحت ۸۰۰ متر مربع افتتاح شده است و جا دارد از خدمات خیر محترم جناب آقای اسماعیل اعطایی تشکر کنم که ۲۵ میلیارد تومان از هزینه ساخت این مرکز ویژه را تقبل کرده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->